Tajemniczy klient

Weryfikacja poziomu obsługi to obecnie bardzo ważny aspekt w tworzeniu standardów obsługi klienta , a co za tym idzie rozwoju własnego biznesu. Zadowolony klient zapewni nam ponowne skorzystanie z naszych produktów czy usług , jak również stanowi formę reklamy poprzez . Pragniemy zaoferować państwu metodę  Mystery Shopping – Tajemniczy Klient. Metoda ta pozwala na obiektywną ocenę zaangażowania pracowników w kontakt z klientem. To my dowiemy się co myślą klienci o Twoich produktach czy usługach, czy czegoś potrzebują, czy mają uwagi do jakości obsługi. Wyciągamy wnioski  i przekazujemy Tobie co należy zmienić by podnieść poziom jakości obsługi klienta.

Poniższy wykres pokazuje z jakiego powodu firmy w całej Polsce tracą klienta:

Szybki kontakt

799 102 536, 511 179 155

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Promocje

10procent

Przy pierwszym zamówieniu